Mindkettőnk kedvencei, rangsorolva, ismertetővel, némi véleménnyel, esetenként kifejtéssel... összeségében elég változatosan.
FIGYELEM! Az ismertetőket leszámítva minden sajátkezűleg begépelt, saját gondolat. Nem lehet őket elvinni! Valamint véleményeink, kritikáink erősen spoiler tartalmúak (lehetnek)!
|
|
Anime
1. Inuyasha
2. Bleach
3. Death note
4. Yu Yu Hakusho
4. Slayers
6. Full Metal Panic
7. Vadmacska Kommandó
8. Kaleido Star
9. Kiddy Grade (Csajkommandó)
10. Wolf's rain
Manga
Live Action
1. Death Note 1-2-3
Dorama
Anime movie
1. Yu yu hakusho movie 1-2
|
|